lotrointerface.com
Search Downloads


Go Back   LoTROInterface > LotRO > General Discussion & Support > Interface Help (L)

Reply
Thread Tools Display Modes
  #1  
Unread 10-25-2012, 11:12 PM
Eili's Avatar
Eili Eili is offline
The Undying
Interface Author - Click to view interfaces
 
Join Date: Apr 2007
Location: Montreal
Posts: 159
I fear for the futur of Lotro UI

My sympathies go first to all the people who will be hit by WB.

I hope they will fast find a new opportunity. Good luck to all of you and never give up.

--------

Now this said, it is certain that the lay off inside Turbine will surely cut off the time of some and we will probably have some problem to continue the customisation of the UI.

This is a minor problem of course, but we may not ignore it.


-------------

If i had a reason to not trust anymore WB, here it is. I will never ever buy their console and new politics on gaming.
Reply With Quote
  #2  
Unread 10-26-2012, 12:16 AM
liftedplane's Avatar
liftedplane liftedplane is offline
The Undying
Interface Author - Click to view interfaces
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 70
let's hope they continue to allow us to customize, I honestly cannot play with the default UI... it's garbage and I can't stand to look at it.
Reply With Quote
  #3  
Unread 10-29-2012, 07:27 AM
Adra's Avatar
Adra Adra is offline
The Undying
Interface Author - Click to view interfaces
 
Join Date: Jun 2011
Location: France
Posts: 170
@ Eili


(sorry for french speaking, but I could not say that using my light english )

Je ne pense pas qu'ils puissent davantage réduire les efforts qu'ils engagent dans le support des skins, tant la "peau" de chagrin étoufferait déja un nourrisson.
Il n'y a qu'à voir comme les "skinning pack update" sont incomplets avec des codes pour les panneaux qui sont pour certains buggés !
Je doute qu'ils y accordent plus de 20 minutes par release

Et si la réduction du staff de développeurs va dans le sens de moins de chamboulements de l'UI à l'avenir, je ne m'en plaindrai pas, loin de là !

S'ils terminent le boulot de dégouter les derniers auteurs de skins encore actifs, je ne pense pas que l'ensemble du vivier de joueurs se satisfasse d'un unique skin bleu grossier prévu pour jouer en 1024x768, là même où les mmorpg concurrents affichent une interface par défaut qui n'accuse pas autant le poids des années !

A ce propos, Eclipse a jeté l'éponge, et il me semble bien que c'est son skin qui était le plus apprécié de la communauté de joueurs, c'est fort dommage (et dommageable pour la communauté de joueurs qui l'avaient adopté)
Si j'ai bien suivi, il l'a fait par ras-le-bol envers le manque de professionnalisme et de respect que Turbine accorde aux skins et aux auteurs

Si d'aventure la réduction de leur masse salariale devait se traduire par la nécessité d'accroitre la charge de travail des bénévoles que nous sommes, afin de rattraper encore davantage du boulot vite fait mal fait de leur côté, ce sera "merci, mais non merci" pour ma part
Je ne finirai pas en maison de repos pour leurs beaux yeux

Qui vivra verra... ^^


EDIT : I just saw Daimon finally give up his Daimon UI on oct 18, fortunately Liftedplane announced taking the charge of maintaining it
__________________
JRR skins collection download page
JRR Azure Glass download page
Extended and enhanced panels
Adra/Adragor/Osred from Sirannon.
Derelos/Prurit/Karnaj from Evernight.

Last edited by Adra : 10-29-2012 at 11:14 PM.
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 03:27 AM.


Our Network
EQInterface | EQ2Interface | Minion | WoWInterface | ESOUI | LoTROInterface | MMOUI | Swtorui